Söndagen har känts lång!

Söndagen har känts lång. Kanske för att jag inte är kry och vi bara har varit i lägenheten. Vi har hunnit med en massa saker i alla fall och det känns bra. Jag håller på att skriva på min uppsats, den som jag aldrig gjorde klar......  Tänkte försöka få till det nu innan jul, men det är tveksamt om jag hinner. Nåja, det är ingen panik. Jag har mest troligt jobb ända till sommaren, i någon form. Sen får vi se. Tänkte hinna ta min examen innan dess, det är målet.

Ny vecka i morgon. Ska ha prov med niorna och med åttorna jobbar jag med en variant av portfolioarbete. Mycket intressant att testa något nytt. På träningsfronten intet nytt, på grund av halsontet. Det håller i sig, men jag håller tummarna och tårna för att det ska gå över snabbt. Jag och broder var ju inne i en så fin trend där....

Snart jul. Julklappsinköp, det måste jag ta tag i. Förra året hade vi ju tre utländska vänner på besök och det var en god anledning till att hålla stenhårt på traditionerna och pynta/lufsa ut i skogen efter en granstackare/baka pepparkakor och koka knäck. I år tror jag att vi mest ska ta igen oss och framför allt ta igen förlorad tid med varandra. Det förtjänar vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback