Torsdag, it happened so fast.

Supertrött ikväll. Har legat och jäst i soffan hela kvällen. Först såg jag "Bonde söker fru". Det var skoj, det ska jag nog titta på nästa onsdag också. Sedan kikade jag på Top Model, fast det är ett rätt töntigt program tycker jag......så konstgjort dramatiskt. Efter det zappade jag över till.....eller...näe, behövde inte zappa... men det blev i varje fall Weeds. Gillar den serien, men missade lite eftersom jag surrade med Klas samtidigt.

I övrigt en bra dag, eleverna var ena hejare på att debattera och argumentera och mina franskelever är alldeles, alldeles underbara. Ikväll var jag på bodyjam, det var skoj. Lovisa är duktig, instruktörskan. Gillar att skapa nya ord. Instruktörskan, det låter kul.

Ska gå och nassi-nassi nu snart, men jag har snassnat i msn-träsket. Efter ett uppehåll på flera månader. Jag som försökt bli fri, nu sitter jag här och knappar. Ska ta med en ullegulle-mjuk kisse och gå och krypa ner. Snart. Bara en. stund. till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback