Så var semestern slut!

Jag har inte bloggat på ett tag, har haft fullt upp med att varva ner efter bröllopet och varva upp inför jobbet. I morgon klockan åtta ska jag sitta i aulan och sömndrucket försöka ta in all ny information inför hösten. Semester gick snabbt förbi och den har verkligen varit toppen. Det skall dock bli skönt med vardagen också.

Det blir en mjukstart på jobbet, jag jobbar bara i morgon och sen bär det av till södra Sverige för en skön weekend i goda vänners lag. Jag, Klas, Mathias, Liz och bebisen som bor i magen ska bila ner och sova hos M's föräldrar (ska bli så kul att återse dem igen, jag gillar verkligen hans stora härliga familj!), sen på lördag är det bröllop för hela slanten och då bilar vi till Jönköping. Christoffer Slim, en vän till Klas och M, gifter sig med sin Linn. Ser fram emot en trevlig bröllopsfest. Sen ska vi sova på  stora hotellet där festen hålls för att sedan samlas igen till brunch dagen efter. Alla utom jag åker sedan hemåt mot Boden igen.

Jag åker till Polen. Varför då? Jo, för att vi ska åka dit med jobbet och både teambuilda och fortbilda. Vi kommer bland annat att besöka en polsk skola, berömda saltgruvorna, auschwitz och Birkenau med mera. Jag ser fram emot den resan. Det ska verkligen bli roligt. Hjälp...måste både packa och växla zlotysar..... och vad skall jag ha på mig på bröllopet??

Men sen,  när jag kommer tillbaka. Då ska jag blogga igen. Aj pråmmiss ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ääääntligen ett inlägg! Mina morgon rutiner blir ju störda när du inte bloggar ;) Det var alltså denna helg ni skulle söderut, hade helt glömt bort det. Hade lite småplaner på att komma till Boden och fira Klas på lör men det får bli någon annan helg med andra ord. Hälsa Klas o M o L så mycket!

2007-08-09 @ 07:50:17
Postat av: Magda

Ska hon ta mannens efternamn? Linn Slim? Det lät då för lustigt, hehe. Ännu bättre de gånger efternamnet står före Slim, Linn

2007-08-09 @ 08:12:24
Postat av: Jenny

Re Louise: Japp, jag hade också såna planer. Det är ju dessutom farmenavslutning och jag hade gärna gått dit och tagit en öl :)
Re Magda: Jag är också nyfiken på det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback