Den som söker han finner.... vadå? Att han är knäpp?

Jag blev avbruten mitt i frukosten av en stressad karl som letade sin snodd med nycklar. Han kom inte in i källarförrådet, där han har sin hockeytrunk, och snart skulle han iväg och lira match. Vi letade i hela lägenheten. Allt ifrån där nycklarna brukar vara till under sängen och i strumplådan. I ett sista galet försök kikade vi till och med i frysen. Klas hann också med att anklaga mig för att han försnillat hans viktiga nycklar och grävde igenom min gigant till handväska.  Efter en timmes sökande hör jag honom ropa...

"åÅÅÅH! Jag har ju dem hängandes runt halsen!!!"

Ja, vad ska man säga... say no more?


Den som söker han finner.... att han är knäpp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback