Gott nytt år på er alla!

På bron
Två timmar kvar till nyårsfesten och vi ska åka om en och en halv. Kanske borde jag börja fundera på vad jag skall ha på mig? Jag är ganska snabb på att göra mig i ordning, så bara jag får på mig en liten partyblåsa så ska det nog gå vägen. Min plan är att bara fixa till sminket jag har på mig nu, göra en racersnabb frisyr samt spruta på lite "lukta-gött". Klart! Adderar man höga klackar till det och nåt litet sprut med glittersprayet, så är nyåret räddat! Jag tror att det blir en trevlig kväll. Vi blir kring 20 stycken, vi behöver inte laga någon av de tre rätterna själva och det blir nog en kul blandning av folk. Vi ska vara hemma hos Krister och Madde, som sitter längst fram på bilden med sin lilla tös. Gott nytt år, må 2008 föra med sig roliga saker till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback