Jullov

Nu har fröken Jenny jullov. Vi har haft personalfest ikväll/idag och jag har inte precis kommit hem från den och sitter och skriver lite miss i nassen såhär. Näpp, var hemma tidigt (vi började med julbord 12.00) och har legat och kramats med Klas ett par timmar. Somnade och vaknade. Tänkte mig upp en sväng och då hamnade jag här framför datorn.

Mycket skönt med två veckors ledighet! Jag skall njuta av varje ledig sekund. I morgon ska vi köpa julklappar och röja undan lite här hemma. Julen blir nog i Boden trots allt, ska bli skönt. Ska slösurfa lite och sen ska jag krypa tillbaka in i Klas famn och sova.........zzzzzzzzzzzz. Sov gott och god jul på er om jag inte uppdaterar innan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback