Lite listsvammel

Har inte tänkt krypa ner riktigt än, så här kommer en liten lista!

Har du pojkvän? Gift
Vilken hårfärg har du? Råttfärgat, som jag färgar ljusblont
Hur gammal är du? 27
Vad ska du göra ikväll? Fördriva lite tid här och sen sova.
Är du ofta seriös? Ja
Gillar du att kramas? Vem älskar inte kramar?
Hur många biologiska syskon har du? Två
Har du utländska föräldrar? Nej
Saknar du någon just nu? Vänner som bor långt borta.
Mjukisbyxor eller Jeans? Jeans på jobbet, mjukisar hemma.
Bada eller Sola? Kombination
Har du fräknar? Ja, lite på axlarna.
Favorit godis? Choklad
Anser du att du är stark? Jag är starkare mentalt än fysiskt.
Är du kittlig? Inte särskilt
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? Kjell
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson
Har den kamera? Ja, men jag använder den knappt. En telefon ska man ringa med ;)
Vad har du på dig nu? Klas morgonrock
Hur mår du? Helt ok
Vart har du ont någonstans? Höger höft, ryggslut.
Vem kramade du sist? Min man
Vem pussade du sist? Min man
Vem vet mest om dig? Min man
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? Det börjar kanske bli dags?
Tänker du gifta dig? Har redan gift mig
Är du förlovad? Gift
Har du något fint halsband? Har några favoriter, bland annat ett med röda blommor som jag använt idag.
Är du bisexuell / homosexuell? Nej
Tre namn jag lyssnar till: Jenny, Nenne, Sääli
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är optimistisk, positiv.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ibland skjuter upp saker till sista stund.
Detta är jag rädd för: Att förlora nära och kära, att bli sjuk osv.
Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, dryck, kärlek.
Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner och familj, läsa, se en bra film.
Detta vill jag göra just nu: Dricka ett glas iskallt vatten....
Bästa känslan: Lycka, att vara kär.
Värsta känslan: Att såra någon annan.
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Bra värderingar, rolig, social.
Är jag kär just nu? Jo
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bilda familj, resa,
Min käraste ägodel: Vet inte
Något jag vill ha i present: Saker till vårt nya hus
Favoritkläder: Jeans, klänningar, tunikor.
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Språk, svenska och historia är mina favoriter. Ogillade nog matte mest.
Stjärntecken: Våg
Favoritdoft: J'adore
Detta äter jag gärna: Sushi, reninnalår, löjrom, små snittar, fondue, raclette, tacos, lasagne, rökt abborre, surströmming.
Dricker helst: Te, rödvin, mineralvatten, mjölk.
Hit vill jag gärna åka på semester: Karibiska övärlden.
Färg på mina ögon: Grönögd
Min längd: 163 cm
Jag spelar: Musik just nu på datorn :D
Person jag beundrar: Min farmor
Favoritcitat: "Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Udda förmåga/egenskap: Jodå, en massa hemliga sådana.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: En kisse som låg på en solfläck och blev kliad...mmmmmm
Vad lyssnar du på just nu? Tystnaden. La silence.
Vad har du gjort/ska du göra idag? Julavslutning, härnäst står sömn på schemat.
Vilken är din favoritrestaurang? Cook's Krog i Luleå, Bryggargatan i Piteå. Norrigården i Boden har bra mat.
När badade du i en pool senast? Det känns som om det var...längesedan.
Har du varit med i någon skolpjäs? Många. Klas Klättermus, Den lilla sjöjungfrun, En Disneykavalkad.
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hård, skrikig musik.
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? Lite väl tidigt, va?
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Fallskärm
Vilken är den plats längst bort som du har besökt. Pippiholmarna
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Rocky, Astérix, äsch...jag kommer inte på vilka som är favoriterna.
Kan du alla orden i nationalsången? Jo
Badkar eller duschkabin? Dusch
Favoritpizza? Calzone
Chips eller popcorn? Chirre
Vilken färg på läppstift använder du? Beror på vilka kläder jag har.
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Njet.
Klarar du att tanka själv? Ja
Vad var det senaste du handlade? Chips
Har du kräkts offentligt? Ja
Kan man vara vän med sitt ex? Ja, jag och Andreas är vänner.
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Klas morfar
Hade du mycket hår som liten bebis? Nej, det var rena turen att de inte döpte mig till Skalleper.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ha ha, folk retar mig för det...............har ett gammalt mobilsvar som jag aldrig kommer mig för att ändra. Jag SKA, jag lovar...snart! ;)
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Ställer mitt mobillarm, lägger huvudet på Klas bröstkorg och somnar. Helst efter att ha läst innan.


Kommentarer
Postat av: Elin

åh tack såmycket, varså roligt att få en person bakom bloggen och inte bara en bild. Jag kände igan dig men kunde inte riktigt placera, men det var ju jättekul att träffa dig.Hoppasdu får en alldeles underbar jul, fylle med värma, kärlek och den bästa av julstämmningar. SJälvklart fortsätter jag blogga. :) Kram

Postat av: Louise

Tankte bara skicka lite godjul halsninar till er fran Thailand. Skickade sms igar men jag vet inte om det kom fram. Har ar det toppen, ni skulle varit med! An sa lange har vi ingen hemlangtan bara skont att slippa julstressen hemma, overvager att gora detta till VAR jultradition. Skot om dig och halsa alla!

2007-12-24 @ 03:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback