Måndag morgon...zzzzzz

Sitter här och är trött.....skämmer ju bort mig själv med att sova länge under helgerna och sen kommer måndagen och jag vill helst av allt sova ett par timmar till. Klas åkte vid femtiden och den här veckan stannar han bara där nere fyra dagar. Kommer hem på torsdagkväll.

Helgen har varit bra. Myskväll i fredags med middag ute, lite shopping i lördags + middag hos svärisarna. Sedan åkte vi tillbaka till Boden och jag gick på tjejfest. Det var skoj. I går åkte vi till Kåbdalis och åkte slalom. Hur kul som helst! Trots att det snöade, var flatljus och att backen var svåråkt. Kul var det i alla fall. Vi åkte dit med Lasse och Josefin och det gör jag gärna om.

En nära släkting blev tyvärr sjuk i helgen och ligger på sjukhus :( Sänder en tanke till henne. Sånt är inte kul.

Veckan bjuder på...jobb. Lite träning. Lite socialt umgänge. Äta, sova, leva. Ungefär så.

Kommentarer
Postat av: Klas

Japp, idag är det Tisdag när du läser det här förmodligen Onsdag morgon. Om det är så så kommer jag ju hem imorgon :). Gud vad skönt med en lång helg. Vore kul att fara och åka lite skidor, undra om några kompisar vill med?

Puss och god natt stumpan.

2007-02-06 @ 22:38:55
Postat av: Jenny

Re Klas: Jepp, älskling. Onsdag morgon stämmer bra. Trevligt att du skriver i min blogg ;) Skidor låter toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback