Borde jag sova? Jo

Ska snart studsa i säng, det jag pysslat på med i kväll drog ut på tiden. Dagen har förlöpt som onsdagar brukar förlöpa. Lektion läggs till lektion och så plötsligt har dagen gått! Har varit till Norra Svartbyn och kikat på en fin villa och sen har jag varit hemma hos Tobbe och hälsat på. Det var roligt. Har inte hört ett ljud från Klas, är så nyfiken på att få höra hur hans dag varit. Det var en viktig dag för honom idag, men han är inte direkt känd för att vara en mästare på att höra av sig.... eller hur älskling? ;)

Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Klas

Nej det kan jag inte påstå... *skäms lite*. Men jag älskar dig ändå. Jodå, dagen gick bra. Får väll vara nöjd även om det hade kunnat vara bättre.

Idag ska vi ha en "liten" fest här i bygget. Hoppas bara att jag slipper min beryktatde baksmälla för jag har intervall träning på fredag, hemresa och smvaro tid med dig älskling. Men nu ska vi först fara och fylla buken med flott.

Älskar dig gumman.

2007-02-01 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback