Redan tisdag, alltså snart helg igen! Eller? ;)

Veckorna går så snabbt. Snart är det onsdag och sen är det ju nästan helg igen. Idag har jag varit duktig med träningen. Körde ett pilatespass INNAN jobbet (!) för att sedan träna bodyjam i kväll. I övrigt har jag bara jobbat och jobbat och jobbat. Gjorde en god kycklinggryta och nu ska jag gosa ner mig i soffan med Dr. House. Jag som aldrig brukar se på läkarserier..... nu följer jag både Dr. House och Grey's. Jag skulle inte ha något emot att ha Dr. Shepherd här i kväll.....hot stuff..... och det är något sexigt över dr. H också..... hm, jag kanske skulle ha satsat på en läkare i stället för en militär? Oj oj, nu börjar det.... see ya!

Kommentarer
Postat av: Dr Klas

Jasså, vad är det jag läser här då? Aj Aj Aj. Nåja jag ser väll två lösningar på saken. Antingen så får du försörja mig i åtta år så jag kan utbilda mig till läklare. Eller också så får vi väl leka lite doktor. ;)

Jag har avslutat dagen med lite tv tittande. Såg också på House. Dock inte av samma anledning.
Det var ju ett inte så delikat problem, eller snarare val som fadern ställdes inför, rädda barnet eller mamman. Jag skulle i samma läge ge samma svar... dig, rädda dig. (Lätt att säga härifrån soffan)

Nä sov nu gott och dröm nu "söta" drömmar om din Dr Klas. *undersöker med stettoskopet* ;)

2007-01-16 @ 22:46:16
Postat av: Malin

*blundar* Haha... Syskon här som har läsförmåga! *skakar på huvudet*

Men ja, Dr Shepherd är McDreamy! ;-)

Postat av: Anonym

Hahaha... vilket drama!!! Hahahha! Jaaa, du Jenny. Filmen var ju helt sajko! Det var roligt! Visst har du den? :)Kom ihåg att hämta din julklapp på kiosken på fredag!

2007-01-17 @ 08:53:44
Postat av: Jenny

Men Klas, klart jag måste få ha några andra karlar när du är borta så mycket! ;) Gulligt av dig att vilja rädda mig och det där med att leka doktor får vi nog ta i helgen! *ler*

2007-01-17 @ 22:56:40
URL: http://jennywvw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback