Snart helg igen

Första skolveckan har snart susat förbi. Mycket att göra, men det har varit en bra vecka. I morgon kommer K hem igen. Vi ska gå ut och äta här i Boden för en gångs skull. Jag hade gärna åkt lite skidor och varit ute i helgen men med tanke på den kalla januaritemperaturen blir det nog inget av de planerna. Troligen kommer vi att umgås med vänner i Luleå i stället. Kanske träna lite. På tal om träning så skall jag till gymmet vid halv åtta. Spinnpump står på schemat i kväll och Jenny från jobbet skulle också dit, så det blir säkert skoj. Först av allt måste jag dock få i mig lite käk. Idag blir det lasagne, gött. Åt bara gröt till lunch, så jag är hungrig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag hade tänkt äta sushi till lunch, men när jag, Sofia och Marielle kom till Universum-restaurangen visade det sig att de bara serverar sushi på onsdagar och fredagar! Så efter all sushi-längtan på förmiddan blev vi utan! Gaaah! Blir nog att köpa hem sushi för mig i morgon istället. Sushi-sushi-sushi... *mmmm*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback