Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Klas roliga familj
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov sött
Vad gjorde du för 15 min sedan? Surrade med Klas lillebror
Det sista du sa högt? "Nej, jag är inte så jättehungrig"
Det senaste någon sa till dig: Är ni hungriga? (Svärmor)
Vad har du druckit idag? Te, mineralvatten.
Vad var det senaste du åt? Laxmackor
Vad var det senaste du köpte? Magnum Double
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Ösregn
Godaste glassmaken?  Vanilj med krossad choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Nja, mer förälskelse kanske. 
Sover du tungt? Jag sover nästan alltid jättegott när jag somnar.
Drömmer du mardrömmar? Nej, men ofta trevliga drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Mycket, mycket bra :)
Favoritklädsel? Klänning
Favoritlåt just nu? Hum.... svårt.
Vad ser du om du tittar till höger? Klas och Kristers före detta pojkrum.
Vad gör dig glad just nu? Semester 
Vad ska du göra härnäst? Äta palt :)
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Gött
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? Mysiga brallor, någon av brödernas huvtröjor, Josses tofflor
Sommarplaner? Gifta mig, få besök av utländska vänner, leta hus, ska på bröllop i augusti.
Hur många kuddar sover du med? En ibland två.
Spelar du något instrument?Njet
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Mina nära o kära. 
Är du kittlig? Nej
Snarkar du? Njet
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Geting....
Stökigt eller välstädat? Välstädat är ju det jag strävar efter, men det är ju stökigt "ibland" också..ha ha..
Längtar du mest efter just nu? Massage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback