Bra dag idag! Bra dag igår! Bra dag i morgon?

Idag var det en bra dag eftersom jag fick reda på att jag får jobba kvar på mitt nuvarande jobb. Jag har skrivit på för ytterligare ett år och kommer att undervisa i franska/historia/spanska. Det kändes verkligen jätteskönt.

Igår var en bra dag eftersom vi var på Ikea. Shoppade lite av varje, men jag skötte mig ganska bra. Det bästa var dock att det trillade in en karl mitt i min småstädning. Klas gjorde sin stora engelskapresentation tidigt på onsdagsmorgonen i stället för idag som det var tänkt och lyckades sno åt sig en flygbiljett hem. Tur att jag hunnit skicka hem mina älskare innan han kom...puh! ;)

I morgon blir nog också en fin dag. Och lördag ska jag på fest. Söndag blir det husvisning på ett hus som vi kollat in tidigare, Fallvägen 10. För tredje gången, det är någonting vi gillar med det huset.

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Emily

grattis till att du får fortsatt arbete!! Wihoo!!

2007-06-15 @ 13:05:02
Postat av: Tess

Grattis! härligt att du får fortsätta:)

Postat av: Mia

Hej Jenny!
Vad roligt att du fick fortsätta på jobbet. Men inte undra på så duktig som du är ! Grattis igen!
Vad spännande med husvisning :) Kram !

2007-06-16 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback