Flickan som lekte med elden.........

                                                                                    Flickan som


Är en förbannat bra bok! Tack för tipset, Annika, jag gillade den verkligen. Karaktären Lisbeth Salander biter sig fast och jag vill bara läsa mer och mer och mer och mer. Läste ut den förra veckan och jag sträckläste verkligen......läste till jag var helt tom i huvudet. Jag tycker att det är så tråkigt att Stieg inte fick leva vidare och skriva fler spännande deckare. Mer, jag vill ha meeer!






Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med om att Millenium böckerna är riktigt spännande!

2007-06-13 @ 07:39:02
Postat av: Annica

vassego.... mmm dom e bra... har läst den sista åxå "luftslottet som sprängdes" å den var lika bra den... De nästan så att man inte vet vad man ska läsa efter att man läst döm här böckerna, inget duger...

2007-06-13 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback