Helgen som gick

Var en skön och slapp helg. Vi har mest bara njutit av att vara lediga och det har inte blivit så många knop gjorda. Jag var på fest i lördags och igår grillade vi hos Krister o Madde. Gött.

Vi har lagt ner drömmarna om huset på Fallvägen. Det är för mycket att göra och vi upptäcker bara fler och fler fel. Plan nummer två är nu att köpa en tomt och flytta ett hus till den tomten. Vi var och snokade lite i Sävast i förrgår. Fördelen med Sävast är ju att det är ett så populärt område och det kan vara bra att köpa hus där. Det känns som om att det är många lulebor som sneglar på Sävast numera också, Boden och Luleå växer ihop mer och mer.

Igår var det mc-premiär. Det blev Ducati både till fobollen (Klas spelar korpfotboll på söndagar) och till husvisningen.

Egentligen skulle jag gå på semester i fredags, men eftersom jag ska ta över Emmas klass så måste jag få lite info innan hon flyttar iväg till Wien. Nåja, jag har tänkt komma in en timme senare på jobbet i alla fall. Har legat kvar länge i sängen och kliat min gogumma på magen, oj vad hon mådde gott.

Sitter just nu och käkar lite frulle. Äggmacka med kaviar, en med kalvsylta, en gigantisk tekopp, vaniljyoggi och juice. Jag älskar att äta frukost.

Klas åkte i morse. Det är sista veckan nu och en jätteviktig vecka för honom. Han har jobbat så hårt hela det här året och jag hoppas att det har gett resultat. Nåja, det visar sig redan på torsdag. Sen kommer han hem. Det känns som om det var flera dagar sedan han pussade mig hejdå, så hårt har jag sovit.

I kväll ska jag köra bodyjam och jag har massor av ärenden idag. Nu ska jag surfa vidare, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sävast är bra :) Tråååkigt att vi inte hann ses något i helgen, vi får försöka ta igen det SNART!

2007-06-18 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback