Lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Att jag såg ut som ett lurvigt litet troll med håret på ända.
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
200 spänn
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest
4. Favoritplanet?
Jorden ligger ju nära till hands
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Ids inte kolla
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
-Den som låter som en gammal telefon
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bara behå
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Kanske det
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Ecco sandaler, älskar dem.
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Vi har bara ljusa rum hemma
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Jag kikade ut genom fönstret på det stökiga ungdomsgänget som höll till här nere och söp...ho ho ho, tantvarning? Sen kom farbror popo och då lugnade de ner sig lite.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Att Klas längtar till på torsdag (då han tar examen) och att han saknar sin gumma.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
No idea
14. Vilket uttryck använder du mest?
Fråga någon annan
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Klas
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Katterna
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Min dagliga cocktail av hasch och ecstasy..... Nä, jag är starkt emot droger av den kalibern, det är verkligen inte min grej.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Digitalkamera
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
 Jag hade en riktigt, riktigt rolig gymnasietid och egentligen har jag haft ett bra liv under hela mitt liv, förutom kring 2001, som var ett nattsvart år med ett sjuårigt kraschat förhållande, nära och kära som avled med mera. Jag är glad och tacksam över att jag haft så få motgångar i mitt liv.
20. Din värsta fiende?
Har ingen direkt fiende, men..............?
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En av standardbilderna från windows, tror jag.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
 Jag fyade Cassie lite för att hon ville klösa på stolarna i vardagsrummet.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Förmågan att kunna flyga...eller, pengar..eller flyga...åh, svårt. Jag skulle gärna vilja ha lite pengar också ;)
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Ja, jag är förälskad ;)
25. Senaste låten du lyssnade på?
-Radion

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att du var på afron i onsdags :) Glad midsommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback