Listdags!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jadå
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Hm, AD-droppar.
Vad åt du senast?
Äter just nu en äggmacka med kaviar och dricker te till.
Har du fått någon komplimang i dag?
Ja, Klas har nog hunnit med några "Vad du är fin" eller "Vad du är vacker/go/sexig/"
Har du varit med i en rättegång?
Jag har sett på, ej varit med.
Är du polare med grannarna?
Nej, men vi pratar om vi träffas i trapphuset. Jättetrevligt ungt par.
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och hon har dessutom läst italienska och tyska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Frankrike.
Senaste piercingen?
I öronen, när jag var nio.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
När vi skulle kika på tomten i Sävast.
Gay?
Nej, jag är karltokig :)
Har du något husdjur?
Ja, två katter.
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nej, jag borde nog ha kommit ihåg det buset.
Har du varit på stranden?
Ja, men inte i sommar... ska det regna såhär hela sommaren?
Minns du din/dina musiklärares namn?
Han hette Klas eller Claes Hammarström och var väldigt rolig.
Hur bra är din syn?
Jag gissar på att den blivit sämre, ska på synundersökning på onsdag nästa vecka.
Har du varit på ett party?
Haha, jo, det har väl hänt.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det skulle väl vara någon söt liten minihaj för att jag skulle göra det.
Har du varit utomlands?
En hel del
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Mathias och Liz och Jimmys och Ericas
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Med tanke på att jag är lärare så skulle nog väldigt många se väldigt allvarligt på en sån incident.
Var är dina syskon just nu?
Peter jobbar nog och Malin sover säkert ;)
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Nåt otäckt
Vem ringde dig senast?
Min vän Ana! Väldigt roligt och oväntat eftersom vi hörs av väldigt sällan via telefon.
Vilken tid gick du upp i morse?
Låg kvar och jäste som en liten bulldeg till tio...zzzzzzzzzz
Vad ska du göra i helgen?
Umgås med Klas och vänner
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Hejsan där i bröllopsbestyren! Vi ska ha lite fika för Emil den 8 juli, tid 14tiden, Om ni har tid så kom gärna förbi. Kram/E    Inbjudan till barnkalas alltså :)
När var du riktigt sjuk senast?
Har nog aldrig varit riktigt, riktigt dålig.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Kommer inte ihåg
Vad finns i din bakficka?
Har inga fickor
Har du färgade linser?
Har testat att ha jättegröna linser, kul att prova men inte mer än så.
Vad gjorde du klockan två i natt?
Låg bredvid Klas, pigg som en mört och försökte sova.
Vad är det första du gör på morgonen?
Slår igång radion, ger katterna mat.
Vad ska du göra efter det här?
Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback