Melonvägen

Det blev ett litet besök upp på kommunen idag, mitt i alla elevöverföringar och allt sorterande. Där konstaterade jag att byggdamerna och byggkillarna på byggplejset är hur trevliga och hjälpsamma som helst! Verkligen. Jag fick svar på alla mina frågor och alla de där frågetecknen och dubierna jag haft kring Melonvägen slätades ut.

Jag har reserverat en hörntomt och vi har nu en månad på oss att bestämma oss för om vi vill köpa den eller ej.
Vi har varit och cirkulerat i grannskapet och både jag och Klas kärade ner oss i tomten. Den ligger bredvid en kulle och bakom den är det en lekpark. Tomten ligger nära hockeyrinken (stor bonus för en viss person...ha ha) och skolan/träffpunkten. Det är grönt och lummigt och jag gillade den skarpt.

Nu återstår bara att hitta ett HUS. Någon som har ett på lager? ;)




Meloner

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en härlig tomt! =) Hus vet jag däremot inga... ni får köpa husvagn och ställa på tomten. Då blir ni nog populära bland grannarna. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback