Radiolistan

 Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

Ja, sådär ska man EGENTLIGEN göra. Jag sitter här och äter frukost och tänkte använda radions låtar i stället. Känner mig (och ser enligt Klas ut så också) som om jag blivit överkörd av ett tåg. Så trött är jag. Kan ändå inte sova. För ljust. För många pippis (har legat och fantiserat om att ta ihjäl dem med allt ifrån ärtrör till minigranater). Har vänt på dygnet. Nåja, jag lär ju bli trött. Snart.

1. Hur mår du idag?
Chasing cars (snarare chasing birds...)

2. Kommer du komma långt i livet?
Waves of love

3. Hur ser dina vänner dig?
Grace Kelly
4. Kommer du gifta dig?
Fairytale gone bad   (oj oj, vilken illavarslande titel!)

5. Vad är ditt livs themesong?
När dimman har lättat och den sjunde vågen slagit ut

6. Vad är ditt livs historia?
I Want to live

7. Hur är skolan för dig?
Det ska va' reggae på sommarn'

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Nathalie

9. Hur kommer imorgon vara?
Alive in Athens

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Get up off of that thing

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Canned heat

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
La camisa negra

13. Hur är det med ditt liv?
Not an addict

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Golddigger....ha ha ha

15. Hur ser världen på dig?
Ringing bells

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Glassigt

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Miss Fatty

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Beg for it

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Stars are blind

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Alldeles lagom

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
u and ur hand  (ha ha, den kan ju tolkas hur man vill..)

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Snow

23. Vad är några tips till mig
Umbrella (att ha när det regnar)

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Cheek to cheek

25. Vad är min danssång?
I wish I was a punkrocker


Kommentarer
Postat av: Emily

"14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Golddigger....ha ha ha"
Klockrent!! skrattade mycket där :) Btw, vet hur jobbigt ljuset och fåglarna är, jag upplever samma problem! Men från o med nu blir det ju mörkare..

2007-06-25 @ 22:52:10
Postat av: Jenny

Re Emily: Jepp, det var roligt att göra den där listan! Ha ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback