Rapport från en helg som gått

Helgen har varit lugn. Det kändes som om att jag också fick sommarlov i fredags, men så är ju inte riktigt fallet. Vi lärare jobbar lite längre än när de sista tonerna av Den blomstertid klingat ut. Helgen har dock präglats av KÄNSLAN av att ha fått sommarlov. Vi har verkligen tagit det lugnt och myst på. Det blev en mysig grillkväll på tu man hand i fredags och i lördags åkte vi hem till Krille och Madde och grillade och spelade lite mjuktennis. Louise och Marcus kom också dit och det blev en trevlig och lugn kväll.

Söndag, söndag, sköna söndag. Vad gjorde vi då? Jag vet att vi var på bodypump releasen och pumpade musklerna ömma, men vad gjorde vi mer? Vi åkte till K och M och käkade upp grillresterna till middag och sen mös vi nog mest bara på här hemma. Jag vill minnas att jag låg nedbäddad under en filt i soffan och plöjde böcker.

På det hela taget en väldigt skön helg.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det var mkt trevligt att ses i lördags. Vi drog ju till Olivers senare och det var också skoj. Vi måste helt klart göra om det då du också kan hänga med!

2007-06-12 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback