Skolavslutning

Måndag idag. Trevlig sådan. Men det ska jag berätta om senare. I fredags var det skolavslutning och då såg jag ut som på bilden nedan. En söt klänning,  gillar den verkligen. Det var en fin avslutning på skolåret, med skönsång (åtminstone den som eleverna bjöd på....vi lärare sjöng också..ha ha) och stipendieutdelning. Jag fick blommor av min klass samt av några andra elever och sen åt vi i kollegiet smörgåstårta. Sen mötte jag upp Klas för att luncha lite på thaistället. Mums.     



Klänning

Kommentarer
Postat av: Louise

Den där klänningen är du så fantastiskt söt i :)

2007-06-12 @ 11:43:15
Postat av: Jenny

Re Louise: Åh, tack! :)

Postat av: Emily

Jättesöt klänning, hur hittar du alla sånna? Verkar inte hitta någonting jag! Måste fynda klänning till ert bröllop så håll tummarna ;)

2007-06-14 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback