Slöa söndag

Väldigt skön och slö söndag idag. Har varit och gått en promenix samt dansat afro, i övrigt har jag inte varit utanför dörren så mycket. Förutom för att göra ärenden och sånt. Rebecca var och hälsade på mig och lämnade böcker som hon lånat av mig. Ska gå förbi henne och Peter nån dag snart. De bor ju så nära oss.

Har hört från Klas och de är på väg till Skövde med buss. Nu är de på svensk mark i alla fall. Ska bli mysigt att få hem honom. Ska laga en lyxig middag till oss på tisdagkväll. Några förslag??? Fick även reda på att hans gamla sambo Anna ska ha bebis i oktober, vilket är lite lustigt med tanke på att Mathias (de var tre som bodde ihop) också ska ha barn i samma månad. Vilken timing!

I morgon åker lillasyster till Italien. Jag hade gärna följt med. De ska se Milano, Rom och en massa annat. Jag vill också ut och resa. Kanske kan lura med mig Klas på en sista-minuten, men å andra sidan vill man ju ta tillvara den bästa tiden här hemma. Men lite sugen är jag....

Lillebror och Emily har fått lägenhet i Luleå. Skoj! De flyttar in redan om en sisådär två veckor och lgh såg jättefin ut.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni kan väl ta en sista minuten kring 27/6 ;)

2007-06-04 @ 08:03:49
Postat av: Erika

Italien är ju uuunderbart! VI spenderade vår bröllopsresa på Sicilien!! Kan jag verkligen rekomendera!!;)

Postat av: Jenny

Re Louise: Ja, varför inte? ;)

2007-06-04 @ 22:35:40
Postat av: annelie

Visst var du på pumpen idag? :) I rosa linne?

2007-06-10 @ 20:09:32
Postat av: Jenny WvW

Re Annelie: Jepp, det stämmer! Ett vitt och rosa linne :)

2007-06-12 @ 06:59:21
Postat av: annelie

Oki :) Vad tycker du om det nya programmet? Själv tycker jag det är riktigt tungt...!

2007-06-12 @ 07:23:30
URL: http://annelie89.blogg.se
Postat av: Jenny

Re Annelie: Jag gillade de nya utfallen och axellåten tog riktigt bra...aj aj aj! Men jag kan inte jämföra med den förra pumpen, för den gick jag inte på. Ska försöka att köra lite mera pump, tror att jag kan behöva det ;)

2007-06-12 @ 19:16:13
Postat av: Jenny

Re Annelie: Jag gillade de nya utfallen och axellåten tog riktigt bra...aj aj aj! Men jag kan inte jämföra med den förra pumpen, för den gick jag inte på. Ska försöka att köra lite mera pump, tror att jag kan behöva det ;)

2007-06-12 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback