Thaikäk i repris

Även idag blev det ett besök på thairestaurangen. Denna gången med broder som bjöd sin syster på en god lunch. Jag fick även tillfälle att få åka lite lastbil med honom. Jag tycker att det är så häftigt att man lyckas köra sådana stora fordon. Jag har nog sjå med att ratta runt personbil med släp, för att inte tala om när jag ska backa med desamma. Det var i alla fall roligt och jag är så stolt över lillebror. Det är roligt för honom att få börja jobba och tjäna egna pengar också. Så att han kan bjuda storasyster på lunch :) He he.


GRUS

I övrigt har dagen mest bjudit på sorterande. Jag har plockat och sorterat kring mitt skrivbord och försökt att få veta om när jag får definitivt besked om jag blir kvar på sandenskolan. På torsdag vet jag, kring lunchtid. Håll nu tummisarna och tårna.

Kommentarer
Postat av: Louise

Håller alla tummar o tår!

2007-06-13 @ 07:34:17
Postat av: Emily

samma här! kniiiiiiiiiiiper alla tummar!

2007-06-14 @ 11:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback