Förresten

......måste jag bara berätta att jag blivit erbjuden flera jobb! Inget här uppe, men det känns i alla fall jätteroligt att det ringer rektorer i högervarv och tycker att mitt CV låter jättefint. Kan ju bero på den enorma bristen på språklärare just nu, men jag föredrar att tro att det är för att de tycker att just jag verkar så bra *ler självbelåtet*  Ha ha! :)

Inga tjänster ute här uppe ännu, men jag hoppas verkligen att det lossnar på den fronten snart.

Dessutom måste jag ta min examen. Det är ju inte direkt någon annan som drar ur tummarna ur där bak på mig, så det är ju helt och hållet mitt eget ansvar. Det är ju så lite kvar, men det känns ändå så långt borta.

Både min goa kusin och min lillasyster tar examen nu. Jag vill också. Klas har försökt locka, arbetskamrater har försökt pusha.. Det är mig det hänger på, så nu får jag ta tag i det. Nu. Nu. Nu. Igår.


Kommentarer
Postat av: Erika

kom igen nu!! Klart du måste få ut din examen ju!!=)

Postat av: Louise

Jag förstår precis hur jobbigt du har det med att få tummarna ur...själv har jag hela armarna uppkörda tror jag. Har en LITEN uppgift som jag påbörjade före jag gjorde uppehåll men fortfarande inte gjort klar!

2007-05-23 @ 11:57:26
Postat av: Jenny

Re Louise: Visst är det svårt att ta sig för!? Vi får nog sätta upp ett mål, belöna oss själva med nåt bra om vi är duktiga.

2007-05-24 @ 07:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback