I morgon blir huset vårt!

Jag sitter här med ögoninlammation och en hosta som gör att jag sover jättedåligt om nätterna, men jag har ändå ett leende på läpparna. Huset blev nämligen vårt! Säljaren tog budet och vi kommer att flytta in i dit efter jul någon gång. Kanske så sent som 1 mars, men ändå! Det är ju helt galet det här..... äntligen har vi hittat ett hus.

Det känns verkligen jättebra. Vi ska genomföra en besiktning på fredagmorgon, men jag tror inte att det kommer att finnas något att anmärka på. Huset är ju nytt, inte ens tre år gammalt och har ju byggfelsgaranti ända till 2014.

Det känns jätteroligt det här. Nu ska vi bara sälja vår lägenhet också.

Nu en varm dusch, frusen flicka här framför tangentbordet.... men snart har vi en liten kamin att elda i...myyys.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det är så fantastiskt roligt att ni ÄNTLIGEN har hittat ett fint hur =) Mindre skoj låter det ju med ögonen...hoppas du känner dig bättre till helgen!

2007-11-15 @ 07:34:33
Postat av: Anonym

Vad roligt - grattis!

2007-11-15 @ 09:08:07
Postat av: Anonym

Ska en mäklare sälja lägenheten?

2007-11-15 @ 10:02:03
Postat av: Jenny

RE: Vi har inte bestämt hur vi ska göra med lägenheten ännu. Kanske låter vi en mäklare sälja den.

Postat av: Linda

GRATTIS till huset=)

2007-11-18 @ 15:32:49
URL: http://Desperathusfru.blogg.se
Postat av: Elin

jättefint hus... hoppas ni vinner budgivningen

2007-11-19 @ 11:58:13
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback