Söndagstrist

Är det för att höstlovet så snöpligt tar slut? Är det vanlig söndagsångest? Jag känner mig i alla fall otroligt uttråkad....  kanske för att jag inte har gjort så mycket idag. Förberett lite lektioner, rättat lite och bara tråkat. Stöket till här hemma.... måste plocka undan lite känner jag. Har varit en sväng hos Erika och fått mina naglar fixade, druckit te och surrat. Det är skönt att få tassarna ompysslade, har blivit lite beroende av att få snygga småklor. Erika är superduktig.

Klas åkte till Hemmings idag och nu ska han snart spela match. Väntar inte hem honom förrän vid ett-tiden i natt och sen ska han iväg igen vid fem på morgonen. Skövde denna gång. Han säger att han ska åka iväg en vecka nu och sen ska han vara hemma till jul????? Ska jag köpa det??? Förmodligen blir det inte så, men det låter ju onekligen inte helt fel. Det låter ganska...mysigt :)

Ingen bebis ännu för M och L.... nitton dagar över tiden. Ska de inte starta igång det hela snart? Hur länge får man egentligen gå där med magen i vädret och vänta?

Har lånat en hög pocketböcker från T och T, ska lägga mig och läsa i soffan med en kopp te och några goda skorpor. Sen sova...zzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback