Spööööökligt

Förkylningen biter sig envist fast, även om den lättat lite. Höstlovet har i alla fall snabbt tickat förbi och jag har inte hunnit vila så mycket, eftersom det varit fullt upp med annat. I lördags hade jag jättekul tillsammans med mina elever samt några av deras föräldrar. Vi hade bokat Sandenhallen och dekorerat den halloweenfin med massor av tända ljus och OH-projektorer som kastade upp jättelika fladdermöss och skelett på väggarna. Mina åttor samlar ju nämligen pengar till en klassresa i nian och hade därför bestämt sig för att anordna ett halloweendisco för alla Bodens 7-9 åringar. Det kom massor med barn och föräldrar och det blev jättehärlig stämning. Vi delade av hallen och på andra sidan vikväggen hade eleverna gjort en spökrunda med madrasser och plintar som barnen kunde klättra och krypa mellan som i en labyrint. Sen hade de bränt skivor med läskiga vrål och musik. Det blev en lyckad fest och eleverna tjänade ett par tusenlappar på köpet. Fröken hade jättekul! :)

Halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback