Ynklig


Usch, vad jag har åkt på en trist förkylning. Hög feber, frossa och ont i halsen. Bara en massa snor och hosta. Är hemma från jobbet idag och har jättetråkigt. I stunder som denna saknar jag Klas extra mycket. Skulle vilja bli lite ompysslad. Slippa koka de där jättetekopparna med ett ton honung själv, ligga och snora i hans famn framför teven medan han stryker mig i håret och läser av min febertermometer....  Till råga på allt kom den leverans vi beställt från Kakservice (mina åttor ska sälja kakor) idag. 128 kg kakor att bära upp till lägenheten. Och ni vet ju hur vilken puls man får av minsta lilla ansträngning... Efter fem uppburna lådor bestämde jag mig för att ge upp. Kände mig alldeles matt och snurrig och jag öppnade vårt källarförråd och slängde in alla kartonger där. Där kan de få ligga och vänta på att jag skall bli frisk och stark igen.

Jag tror att jag skall laga något med massor av vitlök idag.... 

sick sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback