Borde jag skaffa mig en till man???

Hej igen. Duscha var skönt :) Har surrat lite med min älskling också. Han är nere i Enköping igen. Nästa vecka är det Skövde som gäller. Och...ooops, de där veckorna han skulle vara hemma...vad hände med dem? Jo, då ska han tydligen och panga lite i Lomben. Som militärfru skall man inte göra sig alltför många förhoppningar om att få träffa sin äkta hälft. Om man nu inte är ett pansarskott, vill säga. Ha ha. Jag är ju van vid ändrade planer och rätt bra på att anpassa mig om jag säger det själv, men......... lite trist är det ju att ställa in sig på att han inte kommer att vara i Boden förrän i mitten av november.  I bästa fall. Ändrade planer är inte någon omöjlighet.

Nu funderar jag bara på om jag borde skaffa mig en till man? Vilken religion skall jag konvertera till för att få tillgång till månggifte? Eller så skaffar jag en hund *skratt*

Uppdate: Klas blev hemma förra veckan, samt nästa. Jag avvaktar därför införskaffande av ytterligare en man. Dessutom kan det ju vara nog så besvärligt med en ibland, så det är nog lika bra ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Här har det bloggats en hel del ser jag. Äääntligen ;)

Jag håller med dig om ungefär allt du skriver i inlägget. Det är faktiskt lite synd om dig och mig Jenny!

2007-10-09 @ 07:38:31
Postat av: Erika

haha... här hemma har vi nästan samma problem, känns ibland som att man vore ensamstående, kanske skulle skaffa en till man att ha
byrålådan*skratt*

Postat av: Sara

Hej!

Va kul att se dig, även om det bara var en kort sekund! Det var ju så himla längesen! Du har ju gift dig och allt - stort grattis! Vi kan väl ses en lite längre stund på nästa BoB?!

KRAM

2007-10-19 @ 22:10:13
URL: http://eliasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback