Not a bad hairday

Dagen har inte bjussat på så mycket av värde. Förutom att jag har fått bli ompysslad av min duktiga frisör, Ingela. Hon har kapat bort en hel del hår och jag har nog aldrig varit såhär korthårig förut. Jag är jättenöjd med den nya frisyren, det var på tiden att jag lätt barret falla! Håret fick ett lyft.

Klas ringde precis. Han hade också sett Heroes i kväll och nu längtade han hem. Han landar i morgon och det ska bli härligt att få hem honom igen.

Nu ska jag krypa ner med en bok eller en tidning. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Erika

härligt att se dig blogga igen!!=) Det är ju såå underbart att klippa sig, man blir som en ny människa när man fått bort lite friss! Men en bild vill vi ju se!!pleeeeease!!

Postat av: Tess

Halloj på dig o grattis i efterskott:)
Nu blev jag ju jättenyfiken visa nya frillan!:)

2007-10-04 @ 08:53:52
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Micke

du var ju fin förut redan i håret:)
superfin när jag såg dig iaf:)))
aldrig på msn längre?:( *kramis*

2007-10-06 @ 19:40:36
Postat av: Jenny

Re Micke: Nej, min msn ligger nere just nu, måste fixa den. Snart! :)

2007-10-08 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback