Tre saker

Tre saker jag inte förstår:
Matematik
Hur man kan plåga försvarslösa djur/utsätta barn för övergrepp
Män (ha ha)

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Våra datorer
En webcam
Smulor efter min hårdbrödmacka

Tre saker jag gör just nu:
Förtränger saker jag egentligen borde göra nu
Småfryser lite
Funderar på vad fasen jag ska skriva

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Bilda familj
Blåsa ut hundra ljus på tårtan
Resa mer

Tre saker jag kan göra:
Fula grimaser
Laga mat
Cykla

Tre saker jag inte kan:
Köra lastbil
Trolla med knäna
Vindsurfa


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Mina gudomliga budskap...ha ha
Vad du innerst inne vill
Bra musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Tala flytande spanska
Rida
Fler goda maträtter

Tre favoriträtter:
Tacos
Renfilé
Sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback