Vilka är ni egentligen?

Tydligen kan man kolla någon slags statistik på hur många som besöker bloggen. Jag hittade precis igen den och det var 41 stycken som besökt sidan idag. 41! Jag trodde inte att så många läste mina små inlägg. Vilka är ni egentligen? Säg hej i kommentarsfältet nedan, ni kan ju vara anonyma.

Jag frågar mig själv varför jag skriver blogg. Det är mest som en sorts dagbok, loggbok där jag kan skriva lite om vad som händer osv. Vänner gör liknande saker och på så sätt kan jag hänga med i deras vardag trots att vi inte alltid hinner ses eller bor långt, långt ifrån varandra. Nytagna foton på deras barn, resor de gjort eller saker som hänt. På samma sätt får de en inblick i mitt liv. Inga bebisbilder ännu, men nåt foto då och då i alla fall.

Men jag vet ju att det inte är 41 av mina släktingar och vänner som läser mina inlägg, så...ge er till känna nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

vink vink! Här är en iallafall!=)

Postat av: Anna

Jag är också en...

2007-10-28 @ 19:37:59
URL: http://grundstrom.webblogg.se
Postat av: Linda

Här är en!

2007-10-29 @ 19:49:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7647
Postat av: Åsa Gustafsson

Här är en till...

2007-10-29 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback