Frukostlista

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Aldrig i livet
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren och vårvintern.
Brukar du sjunga i duschen? Nej.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott, fotboll, hockey.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, attraktion.
Vad är viktigast för dig? Nära och kära
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Sätta sprätt på en del och spara en del.
Vad är det bästa med julafton?  Att umgås med släkten och äta god julmat. I år blir det i Hemmings.
Tänker du mycket på ditt utseende? För lite kanske? Borde verkligen klippa mitt hår...det är flera månader sedan.
Vad får dig att slappna av? En bra bok
Är du skyldig någon pengar? Banken
Är du mörkrädd? Lite
Vilken färg är snyggast? Röd
Tycker du matte är svårt? Sådär
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Inte ett dugg! Köper hellre flera plagg än ett som kostar skjortan.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar eller resor.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vi kröp ut ur sängen vid tolv idag...därav denna sena frukost...Vi vaknade dock vid tio, men det är så skönt att ligga kvar och dra sig och somna om. En typisk helgmorgon är vi nog uppe tidigare.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På den personen, om jag nu inte bestämmer mig för att bita ihop.
Har du piercing? Två små hål i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? När vi var små bråkade vi nog rätt ofta. Som syskon gör. Skulle för mitt liv inte vilja vara utan mina syskon, är så glad över dem.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Än så länge är Klas nummer ett, när vi får barn halkar han nog ner några snäpp. Jag är nog redan på typ femte plats, efter datorn, bilen och motorcykeln nånstans ;)
Läser du ofta böcker? Jämt, jämt, jämt.
Vad föredrar du för sorts filmer? Spännande thrillers, romantiska komedier, en bra dramafilm är inte helt fel heller.
Vad slösar du mest pengar på? Mat. Ikväll ska jag testa ett nytt recept och göra "minicocotter" fyllda med potatis och basilikamos i ett filodegsknyte med gratinerad chèvreost ovanpå. Det låter hur gött som helst, hoppas att det blir lyckat.
Vill du gifta dig? Jag är gift
Vill du ha barn? Ja, det vill jag, men det är ingen bebisverkstad på gång ännu. Så alla som går och stirrar på min mage i väntan på att det ska hända nåt får allt vänta länge.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Just nu kollar jag på Discoverys programserie om "Most evil". Seriemördare och deckargåtor har alltid intresserat mig.
Vilka länder har du varit i? Många... Grekland, Kroatien, Norge, Spanien, Slovakien, Ryssland, Tjeckien, Storbritannien, Frankrike, Belgien, Holland, Tyskland, Österrike, Polen, Finland.....oj, jag har snart gjort hela Europa.
Vilka husdjur har du haft innan? Katt, akvariefirrar, orm.
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Japp
Var badar du helst? Har ingen favoritstrand.
Vad dricker du för alkohol? Vin
Vad använder du för droger? Hum...inga.
Vilka djur är du mest rädd för? Geting, om jag ska välja nåt här hemma.
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska, franska, lite spanska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Aldrig, peppar peppar.
Vilken kändis är hetast? Oj...vem vem vem.... har ingen favorit.
Gillar du att dansa? Ja
Vad har du för klädstil? Jeans och tröja, eller klänning.
Är du flygrädd? Lite
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Det var på tiden!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Magnum Double eller mandel, 88:an.
Tror du på ett liv efter döden? Lite
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget alls
Vilket mobilmärke föredrar du? Ericsson
Vill du gå ner i vikt? Jag är helt ok som jag är nu :)
Vad har du för personlighet? Vad svårt att beskriva.... nån annan får göra det :)
Har du varit deprimerad? Aldrig under en längre period, som vid en depression.
Tycker du om sushi? Jag älskar sushi
Tror du på livslång kärlek? Jag tror att det är möjligt, jepp.  
Vad äter du helst när du ser på film? Godis, ostkrokar, popcorn, glass. Slisk, helt enkelt.
Lever dina föräldrar tillsammans? Japp
Har du tandläkarskräck? Jag gillar inte tandläkaren, men det är inte riktigt skräck....
Har du någon gång haft självmordstankar? Aldrig
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvälls
Vilken hårfärg har du naturellt? Råttfärgad?
Är du beroende av något? Snarra? ;)
Hur ofta motionerar du? Ett par ggr i veckan, men har varit lite slö under semestern....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback